Lights Of Heaven - AppStarting --> Lights Of Heaven - AppStarting

My name is Iera

January 15, 2011

Sedey + Geram + Happy..=)

Hari ini(25 december),
aku n the geng wt reunion kat skoloh..
nak jumpe frens yg lame2..rindu la katakan..hahax..
mula2 aku geram sangat2 sebb SIKIT jew kawan aku yg dtg..SIKIT tu x yah tanyer la berape sebb memg btol2 sikit..
boley dikatakan aku sangat sangat sangat sedey..

TAPI,
tiba-tiba frens2 aku yg lelaki pon dtg(lewat)..dah la  buat muka xmalu jew..geram jugak dibuatnyer..
yg buat aku jdi bertambah geram biler dorg gi curi aku punyer KAMERA(actually bukan aku punyer)..
dah la curi,sempat lg dorg pergi ambik gambar tngan dorg tu sambil tunjuk logo F**K..
kalau comey x pe jugak..
terus jam KAMERA aku..sampai ke hari nie x ley guner..
mujur ayah aku marah,kalau tidak,aku pergi cekik2 dorg tu..
dr pg hingga ptg reunion tu berlangsung..
nak kata best x ley jugak kos disebbkan hari tu KAMERA aku x ley guner sampai ke hari nie..
tp,nak kata xbest pon x ley jugak kos kitorg(perempuan sahaja)dpt bakar satay..
new experience..!!
hahax.. !!
by the way,that day is one of my most exciting day ever ! =)

0 comments: