Lights Of Heaven - AppStarting --> Lights Of Heaven - AppStarting

My name is Iera

February 12, 2011

Miserable Day..=(

harie tuh,aku bawak henfon pegi skolah macam biasa..
masa blik tu,aku tetiba sakit perut..
aku pon pegi la toilet..
x yh tnyer la buat ape aku pegi tandas..
lepas tu,mase aku nk keluar dr tandas,aku terdengar bunyi macm ade bende jatuh dlm lubang jamban..
aku pon terkejut..aku rase macm aku ade kehilangan sesuatu milik aku..
aku check benda yg aku rase x de dngan aku tuh..
aku pon jd mcm org giler lepas aku thu yg bende yg jatuh tu adalah TELEFON AKU!!!!
aku sedeyh sngt..terus aku badmood satu hari..xde sorg pon yg berani tegur aku..
dh la telefon xde,nombor pon xde..yang sedeyh nyer lg,semua memori yg ade dlm telefon tu hilang sekali..

OMG!!!
sekarang aku dh guner nombor lain..hanya beberapa org je yg thu nombor tuh....

0 comments: